16 iulie 2010

Drob cu ton

Reteta lui Magda

Ingrediente:

- 4 oua
- 4 linguri faina
- 2 conserve ton ( ale mele aveau 185 gr conserva )
- zeama de la o jumatate de lamaie
- 1 ardei gras verde
- 2 cepe mici
- un morcov
- o rosie
- o legatura de marar si una de patrunjel
- piper si putina sare
- masline feliate

Preparare:

Intr-o tigaie cu putin ulei se caleste ceapa, ardeiul, morcovul si rosia.
Intr-un vas adanc batem bine ouale peste care punem faina, zeama de lamaie, piper, conservele de ton (pe care le-am lasat la scurs in prealabil intr-o sita), maslinele, verdeata tocata marunt si legumele calite.
Amestecam totul bine si apoi turnam intr-o tava tapetata cu hartie pentru copt.
Eu am ras deasupra si niste cascaval si apoi am dat la cuptor 40 minute la foc mediu.

Pofta buna !
Sursa foto : sergiusan